راه‌اندازی ۲۴۰ پنل خورشیدی در کردستان 

مسوول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ۲۴۰ واحد پنل خورشیدی تا پایان سالجاری در کردستان راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: ۹۲۸۳۵۴۶
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سرهنگ آزادی‌پور ظهر امروز در دیدار رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور اظهار کرد: سپاه همواره در کار‌های محرومیت‌زدایی تعامل خوبی با دستگاه‌ها داشته و اقدامات گسترده‌ای را در سطح استان در چند سال اخیر هم انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز با کمک کمیته امداد برای توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش کار خواهد شد، بیان کرد: امسال ۵۰۰ واحد نیز در استان برای کمیته امداد ساخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای احداث ۲۴۰ واحد پنل خورشیدی سپاه همکاری خواهد کرد تا در کوتاهترین زمان ممکن طرح را اجرایی کنیم.
 

آزادی‌پور بیان کرد: براساس تفاهم‌نامه همکاری با همکاری کمیته امداد سعی می‌شود تا یا احداث واحد‌های پنل خورشیدی در استان درآمد ثابت برای مددجوبان تامین شود و علاوه بر آن به مجموعه کشور و دولت و انرژی کشور کمک خواهد کرد.

مسوول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد: سپاه بیت‌المقدس گروه‌های جهادی را آموزش داده تا سریعتر روال کار انجام شود.

وی بیان کرد: سعی خواهد شد تا پایان سال طرح احداث ۲۴۰ واحد پنل خورشید‌ی در استان به اتمام برسد.

گفتنی است، براساس برنامه‌ها و دستورات ابلاغیه که از طریق وزارت نیرو هم به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شده است یکی از کار‌هایی که می‌تواند به اشتغال مددجویانی که بعضا دارای بیماری‌های خاص و یا کاملا از کارافتاده هستند و توانایی هر کاری را ندارند راه‌اندازی پنل‌های خورشیدی است.

قرار است ۲۴۰ واحد پنل خورشیدی در گام نخست در استان اجرا می‌شود که تا این لحظه ۵ مورد به صورت پایلوت در بیجار اجرا شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار